Tuesday 2 June 2009

Restart N:3

Добре… почваме!

       Вероятно е време за третото и финално зануляване. Чудя се как така се получава, че вътрешно ги усещаме нещата още преди да са се случили, но това не е важно сега. Много по-интересно е накъде ще ги развия от тук нататък. Очевидна е степента на ъпгрейд, но ми се струва все оше недостатъчна. Сякаш очаквам много повече от the other Angel. Хареса ми, че все пак продължавам в посоката, която избрах преди повече от 5 години. Не мисля да се отказвам, преди да съм видял някакви резултати ;) Даже на моменти си мисля, че цената, която плащам е малка, в сравнена с това, което ме очаква като позитивни резултати в бъдеще. Но както казах - това са само усещания. 

      Първите дни в новата квартира са приятни, винаги съм харесвал чисти нови жилища, дори и без мебелировка. Какво ще произтече за в бъдеще с това место и с другата съкафезничка – ще си покаже pretty soon. 
       Харесва ми да съм BELIEVER. Малко зор идва на моменти, но е много яко усещането за свързване, което получавам, както и резултатите, които се постигат. Ще пиша пак скоро. Мисля, че ще има какво.

No comments: